Nyheter

Adam Olofsson, telefoniguru på Ulab

Hej Adam Olofsson, telefoniguru på Ulab, vad skulle du säga är fördelarna med telefoni som tjänst istället för att köpa en hårdvara?

– I det läget vi befinner oss i just nu skulle jag säga att en av de största fördelarna är mobilitet och smidighet. Du kan välja att jobba var som helst och samtidigt få bättre koll på hur samtalen kommer in eftersom du administrerar allt själv på ett enkelt sätt. Du tar i princip med dig hela telefonväxeln var du än väljer att jobba. Sedan finns det även stora möjligheter att sänka sina kostnader. Våra lösningar är alltid individuellt anpassade och du betalar därför bara för antalet användare som ni har just då.

Men vad händer om mitt företag växer?

– Då anpassar vi bara avtalet efter era nya önskemål. Telefonitjänsten är baserad på en månadsavgift vilket innebär att den enkelt kan justeras i takt med att företaget utvecklas. Vi tar hand om allting, oavsett om det handlar om nya inställningar eller uppdateringar, det är en del av vårt support- och serviceavtal.

Fortfarande inte helt solklart? Ingen fara, hör av dig till Adam så guidar han dig rätt.